36 uur onderweg
Foto’s 1 - 11 van 11 |
-

Hoog boven de Andes
2 reacties -

Afstanden!
-

oud spiegelt zich in nieuw
-

Santiago: plaza de armas
1 reactie -

home-made brood, heerlijk
-

uitzwaaiers
1 reactie -

typisch nederlands
-

in het rood
-

vader en dochter
-

bepakt en bezakt
-

proost

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »