Wie van de drie?
15 oktober 2012 - Mendoza, Argentinië
Deze foto werd gemaakt op 15 oktober 2012 in Mendoza, Argentinië met een Canon Ixus 117 Hs.
15 oktober 2012 - Mendoza, Argentinië
Deze foto werd gemaakt op 15 oktober 2012 in Mendoza, Argentinië met een Canon Ixus 117 Hs.
- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »