Reacties
Reacties 451 - 500 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mia | Goeie morgen, fijn weer eenvehaal te lezen, zo beleef… | 13 okt. '12 |
| Willemijn | Klinkt goed! Ik zou, vrees ik, met tien honden weer… | 13 okt. '12 |
| Els | Met plezier jullie 1ste reisverslag gelezen; kijk… | 11 okt. '12 |
| Lia | Hai buurtjes wat fijn om te horen dat alles goed gegaan… | 11 okt. '12 |
| Gerda | Vandaag voor het eerst gelezen wat jullie tot nu toe… | 10 okt. '12 |
| Luus | jullie begin is gewoon goed, houwen zo wang,wang | 9 okt. '12 |
| Judith | Leuk jullie verhalen te lezen. Goede reis verder en… | 9 okt. '12 |
| Rinette | Fijn, de eerste hindernis (loslaten) is genomen, nu… | 9 okt. '12 |
| Ellen | We hebben een foto op precies dezelfde plek, zelfs… | 9 okt. '12 |
| Pap hanssen | een goed begin is ..........; ga zo verder en houdt… | 9 okt. '12 |
| Ine | Haai luitjes, fijn dat de reis goed verlopen is.Is… | 9 okt. '12 |
| Nicole | Nou, de kop is eraf... reis goed doorstaan en het… | 9 okt. '12 |
| Corry van den boezem | Gelukkig alles goed gegaan. Het grote avontuur begint.… | 9 okt. '12 |
| Ine jaspers | nou de start is begonnen, spannend. ik blijf jullie… | 9 okt. '12 |
| Mia | Fijn de eerste berichten te lezen ben blij dat de… | 9 okt. '12 |
| Erik Seine | Hey globetrotters, ik ga jullie verhalen met veel… | 9 okt. '12 |
| Erik Seine | Hey globetrotters, ik ga jullie verhalen met veel… | 9 okt. '12 |
| Tonie van den bemt | Een leuk begin, ook leuk om jullie te volgen, geniet… | 9 okt. '12 |
| Frans en Hanni | Hoi globetrotters, Hoe is de start van jullie reis… | 8 okt. '12 |
| Arsenia Verhoef | Beste Marlene en Arnold, Heel veel plezier en mooie… | 7 okt. '12 |
| Miryam | na jullie uitgezwaaid te hebben is de reis echt begonnen!… | 7 okt. '12 |
| Hélène Toemen | Hoi Marlene en Arnold, Ondertussen zijn jullie aan… | 7 okt. '12 |
| Sylvia | Hoi Marlene en Arnold, Er is al zoveel gewenst door… | 7 okt. '12 |
| Harmtine | Heel veel plezier en veel mooie indrukken! liefs,… | 7 okt. '12 |
| Kees Theeuwes | Hoi, Die Arnold en Marleen, Heerlijk lekker lang genieten.....… | 7 okt. '12 |
| Anja Verheijen | Een heel goed avontuur toewenst en geniet van dag… | 6 okt. '12 |
| Claudia vn Opstal | Ik wens jullie een hele PRACHTIGE reis! Ik ga jullie… | 6 okt. '12 |
| Bert Jonker | Ik wens jullie een hele fijne vakantie wereldreis… | 5 okt. '12 |
| Karin R | Ik wens jullie een fijne reis en veel plezier toe.… | 5 okt. '12 |
| Liesbeth post | Arnold, wens jou en je eega heel veel reisplezier!… | 5 okt. '12 |
| Emy Heijnen | Dag Marlene en natuurlijk ook Arnold, het grote feest… | 5 okt. '12 |
| Lia | Hai buurtjes, ja het komt nu echt dichtbij maar we… | 3 okt. '12 |
| Joke Revelman de Vries | Ik kan me de twijfels zo vlak voor de start heel goed… | 2 okt. '12 |
| Heleen van der Heijden | hele mooie maanden toegewenst, en veel mooie verhalen… | 2 okt. '12 |
| Eddy Aerts | Salam, geniet ervan Globetrotters. De eerste twee… | 2 okt. '12 |
| Mieke de Bruijn | Veel plezier op jullie grote avontuur. Ik zal jullie… | 2 okt. '12 |
| Paul van Driessche | Hoi globetrotters op leeftijd...wat een avontuur gaan… | 2 okt. '12 |
| Ellen | Veel ontdekkingen, veel plezier en goede reis! Ik… | 1 okt. '12 |
| Eduard | Een heel fijne reis en moge hij brengen wat jullie… | 1 okt. '12 |
| Ed en Wilma | Wij wensen jullie een mooie tijd met spannende avonturen.… | 1 okt. '12 |
| Ine Jaspers | Goede reis. en ik wil wel graag jullie blijven volgen… | 1 okt. '12 |
| Ton Janssen | Heel veel succes en geniet van het grote avontuur. | 1 okt. '12 |
| Corry van den boezem | Heel gek dat het nu echt is. Normaal zie ik jullie… | 30 sep. '12 |
| Anne-Karlijn | Een spannende tijd voor jullie.. Met hoop ik dan regelmatig… | 30 sep. '12 |
| Daniëlle Kivits | Hoi Marleen, Ik wil jou en je man hééééél veel… | 30 sep. '12 |
| Ria Theeuwes | Ga er lekker van genieten, ik blijf jullie volgen,… | 29 sep. '12 |
| Jan van Dorst | Veel succes en geniet ervan. Groet Jan van Dorst | 29 sep. '12 |
| Eddy Aerts | Veel plezier en enorm veel genieten van deze reis.… | 28 sep. '12 |
| Willemijn | Goede reis! Maar straks willen wij natuurlijk allemaal… | 27 sep. '12 |
| Bibian | Ja, wat is dat nou Arnold. Zijn jullie nou nog niet… | 26 sep. '12 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »