Reacties
Reacties 351 - 400 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Willemijn | Wat een stoere foto's van jullie! Volgens mij… | 18 nov. '12 |
| Ine | Hai luitjes, gewoon te gek en te mooi.Indrukwekkend… | 18 nov. '12 |
| Ellie Bouwmans | Denk je een soort rustdag te hebben, dan maar hobbelen… | 18 nov. '12 |
| Rinette | Ik ga duimen tot de blaren er vanaf vallen, want na… | 18 nov. '12 |
| Corry van den boezem | het is werkelijk fantastisch, maar zo te zien Arnold… | 17 nov. '12 |
| Audrey Uytendaal | Wouw dit wil ik ook een keer met eigen ogen zien!!!!!!! | 17 nov. '12 |
| Audrey Uytendaal | Wat een geweldige foto! Jullie zien er erg Happy uit. | 17 nov. '12 |
| Monica | Hier wordt het kouder en de dagen korter. Als ik jullie… | 17 nov. '12 |
| Miryam | SCHITTERENDE foto's!! Jullie genieten maar wij… | 17 nov. '12 |
| Myriam | Oooo geweldig. Een uniek stukje van de wereld. De… | 17 nov. '12 |
| Karin R | Ik wist niet dat dit bestaond, natuurlijk blauw ijs… | 17 nov. '12 |
| Karin R | weer een prachtige foto | 17 nov. '12 |
| Karin R | Prachtig!!!!! | 17 nov. '12 |
| Ine jaspers | wat een verhaal weer het gaat allemaal niet van zelf… | 17 nov. '12 |
| Nicole | Wat een foto's! Ohhhh, dat jullie dat echt live… | 17 nov. '12 |
| Mia | Dank jullie voor al het moois dat jullie ons laten… | 17 nov. '12 |
| Ingrid | Prachtige foto's! En wat een leuk mutsje Arnold! | 17 nov. '12 |
| Natalie Fens | Ondanks zorgvuldige planning kan er dus toch vanalles… | 15 nov. '12 |
| Mariette Boeren | Tja dan moeten we in spanning afwachten op de foto's.… | 13 nov. '12 |
| Claudia vn Opstal | Hier doe je het voor he,heel mooi! | 13 nov. '12 |
| Claudia vn Opstal | Hoi Vakantiegangers! Ik ben weer helemaal bijgelezen!Wat… | 13 nov. '12 |
| Brenda van Achterebrg | Wat een luxe probleem!! Ben net als Trea toch stiekem… | 12 nov. '12 |
| Gerda | Bedankt weer voor jullie teken van leven (Het gestrand… | 12 nov. '12 |
| Lia | wat zijn we blij weer wat van jullie te horen ondanks… | 12 nov. '12 |
| Ellie Bouwmans | Wat een "stranding"al niet voor moois teweeg… | 12 nov. '12 |
| Miryam | Genoten van jullie verhaal. Wel heel verstandig om… | 12 nov. '12 |
| Ine jaspers | weer genoten van de mooie ervaringen van jullie. En… | 12 nov. '12 |
| Corry van den boezem | Geweldig dat je nog zo kunt klimmen. Leuk om in zo'n… | 11 nov. '12 |
| Karin R | Knap van jullie om 10 uur te gaan klauteren, heel… | 11 nov. '12 |
| Monica | Oh. Prachtig lijkt me dat al die gletsjers en die… | 11 nov. '12 |
| Tonie van den bemt | Je moet wel flexibel zijn als je je plannen moet herzien,… | 11 nov. '12 |
| Mia | Erg blij met jullie verhaal, wat hebben jullie een… | 11 nov. '12 |
| Lia | Hai buurtjes...zijn jullie al weer verder vertrokken?… | 10 nov. '12 |
| Trea | Hallo globetrottersopleeftijd, wow wat een mooie foto`s… | 5 nov. '12 |
| Audrey Uytendaal | Hallo wereldreizigers. Ik ben vandaag voor het eerst… | 5 nov. '12 |
| Gerda | Allereerst al bedankt voor de Kerstgroet ! Wie weet… | 4 nov. '12 |
| Mariette Boeren | Hallo, even een berichtje van mij. Inmiddels terug… | 4 nov. '12 |
| Corry van den boezem | wat een pech, maar je bent op avontuur, dus kun je… | 3 nov. '12 |
| Mia | Ik duim voor jullie. | 3 nov. '12 |
| Mia | Het zou niet mogen GESTRAND, een onverwachtetgenvaller.… | 3 nov. '12 |
| Monica | Never a dull moment, voor creatievelingen en avonturiers… | 3 nov. '12 |
| Karin R | Wij gaan eerst aan de pepernoten. Jullie kunnen alvast… | 3 nov. '12 |
| Miryam | gelukkig hebben jullie de tijd om er over na te denken! | 3 nov. '12 |
| Ine jaspers | Jammer ,maar ook dat kan gebeuren zie wel maar de… | 3 nov. '12 |
| Andre | Pech voor jullie... Lukt vast om iets te improviseren! | 3 nov. '12 |
| Nicole | Jammer!!! Ja, Wat nu? Succes met julie keuze maken... | 3 nov. '12 |
| Corry van den boezem | Geweldig wat heb je al veel gezien, en dan te weten… | 3 nov. '12 |
| Gerda | Oh ,wij hebben genoten van de mooie foto,s en het… | 2 nov. '12 |
| Ine jaspers | blijft mooi om de verhalen te lezen, jullie zullen… | 2 nov. '12 |
| Nicole | Prachtig weer! En zo zijn jullie alweer bijna een… | 2 nov. '12 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »