Reacties
Reacties 201 - 250 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Nicole | Prachtig weer! Volgens mij is Australië verkoold,… | 10 jan. '13 |
| Claudia vn Opstal | LEKKERRRRRR! | 10 jan. '13 |
| Mia | Zo, nu heb ik dit reisverhaal ook gelezen, heerlijk… | 10 jan. '13 |
| Mia | Mooi he? | 10 jan. '13 |
| Mia | Lief he! | 10 jan. '13 |
| Mia | Nog wat gevonden???? | 10 jan. '13 |
| Mia | Niet gek, zo'n uitzicht. | 10 jan. '13 |
| Mia | Geweldig om jullie zo te zien, kus. | 10 jan. '13 |
| Mia | De foto's moet ik nog bekijken, maar het verhaal… | 10 jan. '13 |
| Ine jaspers | naar een tijdje toch weer een mooi veraal het lijkt… | 10 jan. '13 |
| Leon Orban | Leuk om weer jullie belevenissen te kunnen lezen.… | 10 jan. '13 |
| Kees en Jolanda | Hallo, luitjes, heerlijk om jullie verhalen te lezen.… | 2 jan. '13 |
| Corry van den boezem | Het heeft even geduurd om te reageren, maar we zijn… | 2 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Jullie lopen op de set van McLouds Daughters! | 1 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Mama happy!! | 1 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Ik ook!! :-) | 1 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Alleen denk ik dat de blauwe mouwen nog wel opvielen… | 1 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Wat een ontzettend mooie omgeving.... | 1 jan. '13 |
| Lia | Marlene en Arnold, voor jullie zal 2013 al begonnen… | 31 dec. '12 |
| Mieke Sommers | Kijk! dat is mooi, het is er dan toch van gekomen.… | 31 dec. '12 |
| Els van breemen | Hallo Arnold en Marlene, Mooie afsluiting van 2012… | 30 dec. '12 |
| Claudia | voor jullie de allerbeste wensen voor 2013 en nog… | 30 dec. '12 |
| Judith | Jullie ook een goede jaarwisseling en geniet van deze… | 29 dec. '12 |
| Anita van ginneken | Hallo Marlene en Arnold, dank je voor de mooie reisverhalen… | 29 dec. '12 |
| Karin R | Wat apart om Santa Claus in z'n hemdje te zien… | 28 dec. '12 |
| Audrey Uytendaal | Wat wordt je haar lang Arnold! | 28 dec. '12 |
| Nicole | Wow! Hoeveel schoonheid kan een mens opnemen/verdragen?!… | 28 dec. '12 |
| Els | Hoi Marlene en Arnold, Wat een beleving en belevenis..… | 27 dec. '12 |
| Rinette | Surrealistisch | 27 dec. '12 |
| Rinette | Niet verkeerd een koel bekertje water. | 27 dec. '12 |
| Riny van kesteren | hallo luitjes,jullie nemen ons weer mee in zo'n… | 27 dec. '12 |
| Ine | Ha zussie en zwager, een mooie "afsluiting "… | 27 dec. '12 |
| Ine jspers | weer genoten van jullie mooie reis verhalen en fotos… | 27 dec. '12 |
| Tonie van den bemt | Hoeveel uur was het nog vliegen naar Nieuw Zeeeland… | 27 dec. '12 |
| Mia | Wat een uitvinding. | 27 dec. '12 |
| Mia | 182 lege plaatsen, om even bij stil te staan | 27 dec. '12 |
| Mia | Zie wel op weg naar Bethlehem. | 27 dec. '12 |
| Mia | Wachten op de familie, samen Kerst vieren. | 27 dec. '12 |
| Mia | Ben trots op jullie. Xxx | 27 dec. '12 |
| Mia | Dat was een mooie beleving, nu weten jullie weer dat… | 27 dec. '12 |
| Mia | Afgedwaald vanuit Bethlehem | 27 dec. '12 |
| Mia | Wat een lieverd! | 27 dec. '12 |
| Ellie Bouwmans | Jullie start in 2013 is al bijzonder. Ik wens jullie… | 27 dec. '12 |
| Erica | Dag Arnold en Marlene, leuke ervaringen doen jullie… | 27 dec. '12 |
| Claudia vn Opstal | Goed bezig Marleen! | 27 dec. '12 |
| Claudia vn Opstal | Zoooo dichtbij,prachtig!!!!! | 27 dec. '12 |
| Monica | Ik ruik de pinquins zie de sterren de mooie baaien… | 27 dec. '12 |
| Leon Orban | Weer erg leuk om te lezen. Hele prettige feestdagen.… | 27 dec. '12 |
| Joanne & Darcy Christiansen | Hello fellow travelers! Merry Christmas and Happy… | 26 dec. '12 |
| Irene Leijten | Dag Arnold en Marlene, Op deze tweede kerstdag eens… | 26 dec. '12 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »