Reacties

Reacties 301 - 350 van 502

Naam Reactie Datum
Frank Janssen Het ziet er geweldig uit, in het echt zal het zeker… 3 dec. '12
Miryam in 1 woord GEWELDIG!!! kijken vaak naar National Geographic… 3 dec. '12
Audrey Uytendaal Prachtige foto"s en vooral de titels moest ik… 3 dec. '12
Claudia vn Opstal ongelooflijk,ECHT PRACHTIG!!!!!!!! 3 dec. '12
Anja Verheijen Wat ontzettend mooi, adembenemend gewoon! Heerlijk… 3 dec. '12
Hans Mertens Wat een onvoorstelbare ervaring. Schitterend! 3 dec. '12
Karin R Dat jullie daar echt geweest zijn!! Het lijkt wel… 2 dec. '12
Karin R Wauwww!!!! 2 dec. '12
Monica Superdesupersuper Wat een avontuur 2 dec. '12
Rinette Dit was het duimen (en daarna wachten) meer dan waard.… 2 dec. '12
Mia Ik had meteen al een reactie geplaatst, (na Juul)… 2 dec. '12
Myriam Hallo alletwee, wederom mooie plaatjes....de koude… 2 dec. '12
Ingrid Geweldig verhaal en mooie foto's! 2 dec. '12
Corry van den boezem Ik ben weer blij iets van jullie te vernemen en wat!!.… 2 dec. '12
Nicole SUPER! Wat geweldig, en wat een ervaring! Dat je kunt… 2 dec. '12
Riny van kesteren Hoi Arnold en Marleen. wat schitterend mooi ,en de… 2 dec. '12
Ine Hoi zussie en zwager, in een woord heel mooi. Geen… 2 dec. '12
Tonie van den bemt Arnold je moet schrijver worden, je kan zo beeldend… 2 dec. '12
Leon en Els Grandioos Er zijn schrijvers aan jullie verloren gegaan,… 2 dec. '12
Lia Blij om weer wat te horen van jullie, en wat een wonderlijke… 2 dec. '12
Ine jaspers dit is nog een droom voor mij maar mijnlieve echtgenoot… 2 dec. '12
Leon Orban Was toch weer even genieten van juliie belevenis.… 2 dec. '12
Anne-Karlijn Krijg er kippenvel van maar het is wel ontzettend… 2 dec. '12
Juul Oooh wat schitterend!!! Echt onvoorstelbaar, wat een… 2 dec. '12
Claudia vn Opstal Prachtig verhaal en foto's! Wat zullen jullie… 2 dec. '12
Pap hanssen Kennismaken met een geweldige natuur,mensen ontmoeten,… 29 nov. '12
Pap hanssen prachtige fotos wat een geweldige wereldreis 29 nov. '12
Pap hanssen prachtige beschrijvingen van jullie belevenissen en… 29 nov. '12
Frank Janssen tja dan zie je ze toch even vliegen 26 nov. '12
Frank Janssen Beste Arnold en Marlene Ik heb zon (geen zon dus)… 26 nov. '12
Ed en Wilma Hoi reizigers, Wat een mooie verslagen en prachtige… 23 nov. '12
Judith O wat mooi. Goede reis verder en veel genieten!!! 21 nov. '12
Claudia vn Opstal Nu al benieuwd naar het einde van de wereld.....wauw… 21 nov. '12
Ellie Bouwmans Wat goed dat er meer avonturiers zijn. Dan krijg je… 21 nov. '12
Ine Hallo luitjes, zo zie je maar weer, keer op keer.… 19 nov. '12
Karin R Pot goud gevonden! 19 nov. '12
Karin R Wat doen jullie nu?? 14 dagen geen verhaaltjes meer… 19 nov. '12
Eddy Aerts Whooow!!! Ik ben eeeeerrrggg benieuwd naar jullie… 19 nov. '12
Lia Wauw nu komt het dichtbij dat jullie naar de Zuidpool… 19 nov. '12
Monica Goede vaart en genieten maar! Wat een heerlijk vooruitzicht........… 19 nov. '12
Els Goeiemorgen Prinsenbekers op verre afstand, Ik geniet… 19 nov. '12
Gerda Weer met plezier gelezen hoef zelf niet te vrezen… 19 nov. '12
Els van breemen Goede morgen, Eindelijk heb ik jullie gevonden,wat… 19 nov. '12
Frans en Hanni Goede morgen globetrotters. Wat een ervaring zal het… 19 nov. '12
Mia Dank, dank, voor zoveel moois. 19 nov. '12
Mia Wat is het toch fijn dat we zo met jullie mee kunnen… 19 nov. '12
Ellen Wat geweldig. Ben benieuwd naar de foto's! Gaaf… 19 nov. '12
Ine jaspers geniet ervan nou dan over twee weken dan ben ik echt… 19 nov. '12
Erica onvoorstelbaar mooi!! 18 nov. '12
Tonie van den bemt Wat een prachtige foto's en de natuur zo verschillend… 18 nov. '12

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »