Reacties
Reacties 301 - 350 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Frank Janssen | Het ziet er geweldig uit, in het echt zal het zeker… | 3 dec. '12 |
| Miryam | in 1 woord GEWELDIG!!! kijken vaak naar National Geographic… | 3 dec. '12 |
| Audrey Uytendaal | Prachtige foto"s en vooral de titels moest ik… | 3 dec. '12 |
| Claudia vn Opstal | ongelooflijk,ECHT PRACHTIG!!!!!!!! | 3 dec. '12 |
| Anja Verheijen | Wat ontzettend mooi, adembenemend gewoon! Heerlijk… | 3 dec. '12 |
| Hans Mertens | Wat een onvoorstelbare ervaring. Schitterend! | 3 dec. '12 |
| Karin R | Dat jullie daar echt geweest zijn!! Het lijkt wel… | 2 dec. '12 |
| Karin R | Wauwww!!!! | 2 dec. '12 |
| Monica | Superdesupersuper Wat een avontuur | 2 dec. '12 |
| Rinette | Dit was het duimen (en daarna wachten) meer dan waard.… | 2 dec. '12 |
| Mia | Ik had meteen al een reactie geplaatst, (na Juul)… | 2 dec. '12 |
| Myriam | Hallo alletwee, wederom mooie plaatjes....de koude… | 2 dec. '12 |
| Ingrid | Geweldig verhaal en mooie foto's! | 2 dec. '12 |
| Corry van den boezem | Ik ben weer blij iets van jullie te vernemen en wat!!.… | 2 dec. '12 |
| Nicole | SUPER! Wat geweldig, en wat een ervaring! Dat je kunt… | 2 dec. '12 |
| Riny van kesteren | Hoi Arnold en Marleen. wat schitterend mooi ,en de… | 2 dec. '12 |
| Ine | Hoi zussie en zwager, in een woord heel mooi. Geen… | 2 dec. '12 |
| Tonie van den bemt | Arnold je moet schrijver worden, je kan zo beeldend… | 2 dec. '12 |
| Leon en Els | Grandioos Er zijn schrijvers aan jullie verloren gegaan,… | 2 dec. '12 |
| Lia | Blij om weer wat te horen van jullie, en wat een wonderlijke… | 2 dec. '12 |
| Ine jaspers | dit is nog een droom voor mij maar mijnlieve echtgenoot… | 2 dec. '12 |
| Leon Orban | Was toch weer even genieten van juliie belevenis.… | 2 dec. '12 |
| Anne-Karlijn | Krijg er kippenvel van maar het is wel ontzettend… | 2 dec. '12 |
| Juul | Oooh wat schitterend!!! Echt onvoorstelbaar, wat een… | 2 dec. '12 |
| Claudia vn Opstal | Prachtig verhaal en foto's! Wat zullen jullie… | 2 dec. '12 |
| Pap hanssen | Kennismaken met een geweldige natuur,mensen ontmoeten,… | 29 nov. '12 |
| Pap hanssen | prachtige fotos wat een geweldige wereldreis | 29 nov. '12 |
| Pap hanssen | prachtige beschrijvingen van jullie belevenissen en… | 29 nov. '12 |
| Frank Janssen | tja dan zie je ze toch even vliegen | 26 nov. '12 |
| Frank Janssen | Beste Arnold en Marlene Ik heb zon (geen zon dus)… | 26 nov. '12 |
| Ed en Wilma | Hoi reizigers, Wat een mooie verslagen en prachtige… | 23 nov. '12 |
| Judith | O wat mooi. Goede reis verder en veel genieten!!! | 21 nov. '12 |
| Claudia vn Opstal | Nu al benieuwd naar het einde van de wereld.....wauw… | 21 nov. '12 |
| Ellie Bouwmans | Wat goed dat er meer avonturiers zijn. Dan krijg je… | 21 nov. '12 |
| Ine | Hallo luitjes, zo zie je maar weer, keer op keer.… | 19 nov. '12 |
| Karin R | Pot goud gevonden! | 19 nov. '12 |
| Karin R | Wat doen jullie nu?? 14 dagen geen verhaaltjes meer… | 19 nov. '12 |
| Eddy Aerts | Whooow!!! Ik ben eeeeerrrggg benieuwd naar jullie… | 19 nov. '12 |
| Lia | Wauw nu komt het dichtbij dat jullie naar de Zuidpool… | 19 nov. '12 |
| Monica | Goede vaart en genieten maar! Wat een heerlijk vooruitzicht........… | 19 nov. '12 |
| Els | Goeiemorgen Prinsenbekers op verre afstand, Ik geniet… | 19 nov. '12 |
| Gerda | Weer met plezier gelezen hoef zelf niet te vrezen… | 19 nov. '12 |
| Els van breemen | Goede morgen, Eindelijk heb ik jullie gevonden,wat… | 19 nov. '12 |
| Frans en Hanni | Goede morgen globetrotters. Wat een ervaring zal het… | 19 nov. '12 |
| Mia | Dank, dank, voor zoveel moois. | 19 nov. '12 |
| Mia | Wat is het toch fijn dat we zo met jullie mee kunnen… | 19 nov. '12 |
| Ellen | Wat geweldig. Ben benieuwd naar de foto's! Gaaf… | 19 nov. '12 |
| Ine jaspers | geniet ervan nou dan over twee weken dan ben ik echt… | 19 nov. '12 |
| Erica | onvoorstelbaar mooi!! | 18 nov. '12 |
| Tonie van den bemt | Wat een prachtige foto's en de natuur zo verschillend… | 18 nov. '12 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »