Reacties

Reacties 151 - 200 van 502

Naam Reactie Datum
Claudia vn Opstal Weer een mooi verhaal! Veel plezier in Sydney! Groetjes… 6 feb. '13
Frank Janssen Ziet er wonderlijk uit. Wij zien alleen de plaatjes.… 4 feb. '13
Willemijn Couprie Nu nog een uitgever.....! Leuk, alle verhalen en mooie… 3 feb. '13
Leon Orban Vanwege afwezigheid deze week, deze late reactie.… 3 feb. '13
Pap hanssen Geweldige tochtjes , natuur ; spannend weer 31 jan. '13
Hans Mertens Ik ben niet jaloers; ik ben niet jaloers; ik ben niet… 28 jan. '13
Riny van kesteren Hallo Arnold en Marlene,Julie zijn al weer een eind… 27 jan. '13
Anja Verheijen Wat 'n belevenissen! Heerlijk om vanaf de zijlijn… 27 jan. '13
Mia Ik heb weer genoten. Vooral de snorkel foto's… 27 jan. '13
Miryam Prachtig, prachtig, buiten de vervelende Oswald weer… 27 jan. '13
Miryam Brr, gauw knoflook halen!!! 27 jan. '13
Claudia vn Opstal Had je er geen vertrouwen in Marleen,hihi! 26 jan. '13
Claudia vn Opstal Wederom weer een mooi verhaal! Gelukkig dat jullie… 26 jan. '13
Karin R Prachtige onderwaterfoto's!! En dat krokodillenbord… 26 jan. '13
Karin R Ik heb begrepen dat het nest onder de grond net zo… 26 jan. '13
Karin R Wauw wat een aparte foto, wel erg mooi. 26 jan. '13
Anne-Karlijn Lijkt me ontzettend mooi om in dit bad te mogen dobberen!! 26 jan. '13
Anne-Karlijn Jeetje, ze zijn inderdaad erg groot! 26 jan. '13
Anne-Karlijn Zit hij er wel??? 26 jan. '13
Ingrid Wauw, wat een ervaringen! En geweldig dat jullie een… 26 jan. '13
Els Bij de kapper wel ietwat vrolijker kijken, he Marleen...… 26 jan. '13
Anne-Karlijn mama in stijl? 24 jan. '13
Anne-Karlijn eindelijk... een kapper ;) 24 jan. '13
Karin R New Zealand Swamp Hen 23 jan. '13
Karin R Hastings in Engeland ziet er anders uit dan Hastings… 23 jan. '13
Corry van den boezem Geweldig, ga nu eerst maar eens lekker snorkelen en… 22 jan. '13
Els Elke keer weer een "feestje" om jullie reisverslag… 22 jan. '13
Riny van kesteren Hallo Arnold en Marlene,jullie zijn weer een eind… 21 jan. '13
Ellie Bouwmans Worden jullie niet vreselijk moe van al die geweldige… 21 jan. '13
Rinette Het ziekenhuis hebben jullie hopelijk toch wel alleen… 21 jan. '13
Ine jaspers weer een prachtig vehaal gelezen van uit mijn bed… 21 jan. '13
Mia Het was weer geweldig. 21 jan. '13
Mia Schitterend, 21 jan. '13
Mia Bedankt voor jullie reisverhaal, de lucifers steek… 21 jan. '13
Tonie van den bemt Het is geweldig om zoveel verschillende steden natuur… 21 jan. '13
Claudia vn Opstal Jeetje zeg wat hebben jullie een bijzondere reis,er… 21 jan. '13
Els van breemen Alweer genoten van jullie reisverhalen en schitterende… 19 jan. '13
Els Helemaal mooi en geweldig... 15 jan. '13
Els Ik heb weer genoten van de mooie foto's en jullie… 15 jan. '13
Lia Weer een geweldig reisverhaal,jeetje wij zijn iedere… 14 jan. '13
Corry van den boezem Jullie verhaal 2x gelezen, zo geweldig. Ik vind het… 13 jan. '13
Luus hou het gezond en ik geniet van jullie verslag geweldig 12 jan. '13
Karin R Fantastisch uitzicht, je hoeft niet meer verder te… 11 jan. '13
Karin R Een orgineel bericht, maar waar :) 11 jan. '13
Karin R Hallo alletwee, lekker lange verhalen en mooie foto's.… 11 jan. '13
Michelle Simons Arnold! Ik liep enigszins achter in het volgen van… 11 jan. '13
Ellie Bouwmans Jullie verhalen, ervaringen, waren weer geweldig.… 10 jan. '13
Gerda Vanavond weer de mooie reisverhalen gelezen en de… 10 jan. '13
Anne-Karlijn Met afgestemde kleding! :-) 10 jan. '13
Monica Ik vroeg me al af waar jullie nu zijn. Gelukkig nog… 10 jan. '13

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...