Reacties
Reacties 151 - 200 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Claudia vn Opstal | Weer een mooi verhaal! Veel plezier in Sydney! Groetjes… | 6 feb. '13 |
| Frank Janssen | Ziet er wonderlijk uit. Wij zien alleen de plaatjes.… | 4 feb. '13 |
| Willemijn Couprie | Nu nog een uitgever.....! Leuk, alle verhalen en mooie… | 3 feb. '13 |
| Leon Orban | Vanwege afwezigheid deze week, deze late reactie.… | 3 feb. '13 |
| Pap hanssen | Geweldige tochtjes , natuur ; spannend weer | 31 jan. '13 |
| Hans Mertens | Ik ben niet jaloers; ik ben niet jaloers; ik ben niet… | 28 jan. '13 |
| Riny van kesteren | Hallo Arnold en Marlene,Julie zijn al weer een eind… | 27 jan. '13 |
| Anja Verheijen | Wat 'n belevenissen! Heerlijk om vanaf de zijlijn… | 27 jan. '13 |
| Mia | Ik heb weer genoten. Vooral de snorkel foto's… | 27 jan. '13 |
| Miryam | Prachtig, prachtig, buiten de vervelende Oswald weer… | 27 jan. '13 |
| Miryam | Brr, gauw knoflook halen!!! | 27 jan. '13 |
| Claudia vn Opstal | Had je er geen vertrouwen in Marleen,hihi! | 26 jan. '13 |
| Claudia vn Opstal | Wederom weer een mooi verhaal! Gelukkig dat jullie… | 26 jan. '13 |
| Karin R | Prachtige onderwaterfoto's!! En dat krokodillenbord… | 26 jan. '13 |
| Karin R | Ik heb begrepen dat het nest onder de grond net zo… | 26 jan. '13 |
| Karin R | Wauw wat een aparte foto, wel erg mooi. | 26 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Lijkt me ontzettend mooi om in dit bad te mogen dobberen!! | 26 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Jeetje, ze zijn inderdaad erg groot! | 26 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Zit hij er wel??? | 26 jan. '13 |
| Ingrid | Wauw, wat een ervaringen! En geweldig dat jullie een… | 26 jan. '13 |
| Els | Bij de kapper wel ietwat vrolijker kijken, he Marleen...… | 26 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | mama in stijl? | 24 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | eindelijk... een kapper ;) | 24 jan. '13 |
| Karin R | New Zealand Swamp Hen | 23 jan. '13 |
| Karin R | Hastings in Engeland ziet er anders uit dan Hastings… | 23 jan. '13 |
| Corry van den boezem | Geweldig, ga nu eerst maar eens lekker snorkelen en… | 22 jan. '13 |
| Els | Elke keer weer een "feestje" om jullie reisverslag… | 22 jan. '13 |
| Riny van kesteren | Hallo Arnold en Marlene,jullie zijn weer een eind… | 21 jan. '13 |
| Ellie Bouwmans | Worden jullie niet vreselijk moe van al die geweldige… | 21 jan. '13 |
| Rinette | Het ziekenhuis hebben jullie hopelijk toch wel alleen… | 21 jan. '13 |
| Ine jaspers | weer een prachtig vehaal gelezen van uit mijn bed… | 21 jan. '13 |
| Mia | Het was weer geweldig. | 21 jan. '13 |
| Mia | Schitterend, | 21 jan. '13 |
| Mia | Bedankt voor jullie reisverhaal, de lucifers steek… | 21 jan. '13 |
| Tonie van den bemt | Het is geweldig om zoveel verschillende steden natuur… | 21 jan. '13 |
| Claudia vn Opstal | Jeetje zeg wat hebben jullie een bijzondere reis,er… | 21 jan. '13 |
| Els van breemen | Alweer genoten van jullie reisverhalen en schitterende… | 19 jan. '13 |
| Els | Helemaal mooi en geweldig... | 15 jan. '13 |
| Els | Ik heb weer genoten van de mooie foto's en jullie… | 15 jan. '13 |
| Lia | Weer een geweldig reisverhaal,jeetje wij zijn iedere… | 14 jan. '13 |
| Corry van den boezem | Jullie verhaal 2x gelezen, zo geweldig. Ik vind het… | 13 jan. '13 |
| Luus | hou het gezond en ik geniet van jullie verslag geweldig | 12 jan. '13 |
| Karin R | Fantastisch uitzicht, je hoeft niet meer verder te… | 11 jan. '13 |
| Karin R | Een orgineel bericht, maar waar :) | 11 jan. '13 |
| Karin R | Hallo alletwee, lekker lange verhalen en mooie foto's.… | 11 jan. '13 |
| Michelle Simons | Arnold! Ik liep enigszins achter in het volgen van… | 11 jan. '13 |
| Ellie Bouwmans | Jullie verhalen, ervaringen, waren weer geweldig.… | 10 jan. '13 |
| Gerda | Vanavond weer de mooie reisverhalen gelezen en de… | 10 jan. '13 |
| Anne-Karlijn | Met afgestemde kleding! :-) | 10 jan. '13 |
| Monica | Ik vroeg me al af waar jullie nu zijn. Gelukkig nog… | 10 jan. '13 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »