Reacties

Reacties 51 - 100 van 502

Naam Reactie Datum
Miryam Dank jullie wel voor alle mooie verhalen en foto's.… 22 mrt. '13
Rinette In een warm huis, in een veilig Nederland, realiseer… 22 mrt. '13
Willy Mooy Na al die indrukken: Welkom thuis!!!! Bedankt voor… 22 mrt. '13
Claudia vn Opstal Erg mooi verhaal weer ja,jeetje wat een ervaringen!Blijven… 18 mrt. '13
Ellie Bouwmans Jullie hebben je maandje stilte wel ingehaald! Prachtige… 18 mrt. '13
Monica Prachtig ik was een tijd geleden in het Krugerpark,… 17 mrt. '13
Gerda Met veel plezier jullie verhaal gelezen Geniet met… 17 mrt. '13
Riny van kesteren We hadden de verhalen echt gemist tijdens jullie onbereikbaarheid… 17 mrt. '13
Rinette Prachtig 17 mrt. '13
Rinette Indrukwekkend 17 mrt. '13
Corry van den boezem Het verhaal is geweldig maar de foto't liegen… 17 mrt. '13
Mia Echt wat ik nog nodig had, een mooi reisverhaal, dank… 16 mrt. '13
Karin R Uniek!!!! 16 mrt. '13
Karin R Fantatische vakantie kiek! Niet te bruin worden hoor. 16 mrt. '13
Karin R Inderdaad weer een prachtig beschreven avontuur, heerlijk!… 16 mrt. '13
Ingrid Mooie foto's! 16 mrt. '13
Anne-Karlijn I'm the king of the world!!!! 16 mrt. '13
Anne-Karlijn Hahahahaha!!!! Die is leuk!! 16 mrt. '13
Anne-Karlijn Geinspireerd op de kleding uit de jaren dertig van… 16 mrt. '13
Els Bofferds... is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen… 16 mrt. '13
Ine jaspers een prachtig verhaal weer, het is net of je met jullie… 16 mrt. '13
Claudia vn Opstal Hoi Marleen en Arnold! Eindelijk weer nieuws,mailen… 16 mrt. '13
Myriam jongelui ...smile want zo zullen jullie je vast voelen… 15 mrt. '13
Gerda Het was weer een genot om jullie verhaal (soms toch… 15 mrt. '13
Rinette Indrukwekkende verhalen en foto's wederom. Ik… 15 mrt. '13
Rinette Magnifiek 15 mrt. '13
Frans en Hanni 15-Maart 2013 Geweldig. Het geen jullie allemaal beleven… 15 mrt. '13
Karin R Zo zie je hoe groot die boom is. Men maakt overigens… 15 mrt. '13
Karin R Stoer :-) 15 mrt. '13
Mia Ja, het verhaal met grote interesse gelezen, het is… 15 mrt. '13
Audrey Uytendaal Alsof je er bijna zelf bent! Wat maken jullie toch… 15 mrt. '13
Kees en Jolanda Weer heerlijk om dit te lezen, genieten ervan. 15 mrt. '13
Lia Zo wat een reisverhalen weer,wat een genot om ze te… 15 mrt. '13
Miryam 2 verhalen op 1 dag. We hebben er weer van genoten!!!… 15 mrt. '13
Miryam 2 mooie koppies!!! 15 mrt. '13
Ine jaspers ik reis met jullie verhalen mee 15 mrt. '13
Ine jaspers een woord prachtig verhaal ,geniet nog van de reis… 15 mrt. '13
Leon Orban Fantastisch om in 1 reis 4 verschillende continenten… 15 mrt. '13
Mia Wat lief he..? 15 mrt. '13
Mia Woorden schieten te kort, het is echt ongelooflijk. 15 mrt. '13
Mia Neusje, neusje, olifanten kus? 15 mrt. '13
Mia Met recht een Luchthaven, zo zie je ze bij ons niet! 15 mrt. '13
Mia Ik heb je voor het eerst gezien.......heel mooi, geweldige… 15 mrt. '13
Kees en Jolanda Helemaal geweldig, onze reis komt ook zo weer boeven,… 15 mrt. '13
Mia Och het heeft toch wel wat, lux met een deur er in. 15 mrt. '13
Mia Waarom wordt dit een witte neushoorn genoemd? Ze zijn… 15 mrt. '13
Mia Jullie werden dus goed beschermd, gelukkig 15 mrt. '13
Miryam Wat had ik graag een vliegje willen zijn en op een… 15 mrt. '13
Karin R Zoveel gezien en zoveel gedaan. Hebben jullie nog… 15 mrt. '13
Mia Wat een mooie foto 15 mrt. '13
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »  ...