Reacties
Reacties 51 - 100 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Miryam | Dank jullie wel voor alle mooie verhalen en foto's.… | 22 mrt. '13 |
| Rinette | In een warm huis, in een veilig Nederland, realiseer… | 22 mrt. '13 |
| Willy Mooy | Na al die indrukken: Welkom thuis!!!! Bedankt voor… | 22 mrt. '13 |
| Claudia vn Opstal | Erg mooi verhaal weer ja,jeetje wat een ervaringen!Blijven… | 18 mrt. '13 |
| Ellie Bouwmans | Jullie hebben je maandje stilte wel ingehaald! Prachtige… | 18 mrt. '13 |
| Monica | Prachtig ik was een tijd geleden in het Krugerpark,… | 17 mrt. '13 |
| Gerda | Met veel plezier jullie verhaal gelezen Geniet met… | 17 mrt. '13 |
| Riny van kesteren | We hadden de verhalen echt gemist tijdens jullie onbereikbaarheid… | 17 mrt. '13 |
| Rinette | Prachtig | 17 mrt. '13 |
| Rinette | Indrukwekkend | 17 mrt. '13 |
| Corry van den boezem | Het verhaal is geweldig maar de foto't liegen… | 17 mrt. '13 |
| Mia | Echt wat ik nog nodig had, een mooi reisverhaal, dank… | 16 mrt. '13 |
| Karin R | Uniek!!!! | 16 mrt. '13 |
| Karin R | Fantatische vakantie kiek! Niet te bruin worden hoor. | 16 mrt. '13 |
| Karin R | Inderdaad weer een prachtig beschreven avontuur, heerlijk!… | 16 mrt. '13 |
| Ingrid | Mooie foto's! | 16 mrt. '13 |
| Anne-Karlijn | I'm the king of the world!!!! | 16 mrt. '13 |
| Anne-Karlijn | Hahahahaha!!!! Die is leuk!! | 16 mrt. '13 |
| Anne-Karlijn | Geinspireerd op de kleding uit de jaren dertig van… | 16 mrt. '13 |
| Els | Bofferds... is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen… | 16 mrt. '13 |
| Ine jaspers | een prachtig verhaal weer, het is net of je met jullie… | 16 mrt. '13 |
| Claudia vn Opstal | Hoi Marleen en Arnold! Eindelijk weer nieuws,mailen… | 16 mrt. '13 |
| Myriam | jongelui ...smile want zo zullen jullie je vast voelen… | 15 mrt. '13 |
| Gerda | Het was weer een genot om jullie verhaal (soms toch… | 15 mrt. '13 |
| Rinette | Indrukwekkende verhalen en foto's wederom. Ik… | 15 mrt. '13 |
| Rinette | Magnifiek | 15 mrt. '13 |
| Frans en Hanni | 15-Maart 2013 Geweldig. Het geen jullie allemaal beleven… | 15 mrt. '13 |
| Karin R | Zo zie je hoe groot die boom is. Men maakt overigens… | 15 mrt. '13 |
| Karin R | Stoer :-) | 15 mrt. '13 |
| Mia | Ja, het verhaal met grote interesse gelezen, het is… | 15 mrt. '13 |
| Audrey Uytendaal | Alsof je er bijna zelf bent! Wat maken jullie toch… | 15 mrt. '13 |
| Kees en Jolanda | Weer heerlijk om dit te lezen, genieten ervan. | 15 mrt. '13 |
| Lia | Zo wat een reisverhalen weer,wat een genot om ze te… | 15 mrt. '13 |
| Miryam | 2 verhalen op 1 dag. We hebben er weer van genoten!!!… | 15 mrt. '13 |
| Miryam | 2 mooie koppies!!! | 15 mrt. '13 |
| Ine jaspers | ik reis met jullie verhalen mee | 15 mrt. '13 |
| Ine jaspers | een woord prachtig verhaal ,geniet nog van de reis… | 15 mrt. '13 |
| Leon Orban | Fantastisch om in 1 reis 4 verschillende continenten… | 15 mrt. '13 |
| Mia | Wat lief he..? | 15 mrt. '13 |
| Mia | Woorden schieten te kort, het is echt ongelooflijk. | 15 mrt. '13 |
| Mia | Neusje, neusje, olifanten kus? | 15 mrt. '13 |
| Mia | Met recht een Luchthaven, zo zie je ze bij ons niet! | 15 mrt. '13 |
| Mia | Ik heb je voor het eerst gezien.......heel mooi, geweldige… | 15 mrt. '13 |
| Kees en Jolanda | Helemaal geweldig, onze reis komt ook zo weer boeven,… | 15 mrt. '13 |
| Mia | Och het heeft toch wel wat, lux met een deur er in. | 15 mrt. '13 |
| Mia | Waarom wordt dit een witte neushoorn genoemd? Ze zijn… | 15 mrt. '13 |
| Mia | Jullie werden dus goed beschermd, gelukkig | 15 mrt. '13 |
| Miryam | Wat had ik graag een vliegje willen zijn en op een… | 15 mrt. '13 |
| Karin R | Zoveel gezien en zoveel gedaan. Hebben jullie nog… | 15 mrt. '13 |
| Mia | Wat een mooie foto | 15 mrt. '13 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »