Reacties
Reacties 251 - 300 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Claudia vn Opstal | Hoi Marleen,bedankt voor je kerstgroet[kon hem alleen… | 25 dec. '12 |
| Ed en Wilma | Hoi luitjes, Wat een prachtige reis hebben jullie… | 25 dec. '12 |
| Els | He lieve luitjes aan de andere kant van de wereld,… | 25 dec. '12 |
| Miryam | Wij wensen jullie leuke kerstdagen en een spetterend… | 24 dec. '12 |
| Lia | Arnold en Marlene,in deze donkere dagen voor kerst… | 23 dec. '12 |
| Ine jspers | prachtige fotos en een prachtig verslag .jullie genieten… | 19 dec. '12 |
| Frank Janssen | Beste Marlene en Arnold Wederom prachtige foto`s.… | 19 dec. '12 |
| Lia | wat weer een geweldige verhalen en van de kou nu in… | 18 dec. '12 |
| Miryam | Beautifull!!!! XXXXX | 18 dec. '12 |
| Karin R | Echte toeristen zo ;) | 17 dec. '12 |
| Pap hanssen | lopen wij nu achter of voor op deze eilandbewoners… | 17 dec. '12 |
| Audrey | prachtige foto Arnold . Zo zien we je ook eens op… | 17 dec. '12 |
| Ellie Bouwmans | Ik ben jaloers! Wij zijn hier met heel andere dingen… | 16 dec. '12 |
| Rinette | Prachtig. | 16 dec. '12 |
| Gerda | Weer met plezier het reisverhaal/avontuur gelezen… | 16 dec. '12 |
| Riny van kesteren | globetrotters op leeftijd!!!maar als ik jullie programma… | 16 dec. '12 |
| Monica | Prachtig, prachtig , prachtig! | 16 dec. '12 |
| Mia | Weer met volle teugen genoten van alles wat jullie… | 16 dec. '12 |
| Tonie van den bemt | Leuke foto van je Marleen ook van jullie samen met… | 16 dec. '12 |
| Tonie van den bemt | Het is wel heel leuk dat jullie ons meenemen in een… | 16 dec. '12 |
| Mia | Hoi, Kerstkaart vandaag (14dec) al ontvangen. Vandaag… | 13 dec. '12 |
| Els van breemen | Schitterend die foto's en die ervaringen,geweldige… | 11 dec. '12 |
| Gerda | weer bedankt voor het leuke verslag en ook zijn de… | 11 dec. '12 |
| Nicole | zo maak je nog eens wat mee... Ik vind het fantastisch… | 10 dec. '12 |
| Suzanna de ruijter | wat een mooi verhaal weer en mooie foto,s een heel… | 9 dec. '12 |
| Kees Theeuwes | Fantastisch allemaal. Zowel verhalen als foto's.… | 9 dec. '12 |
| Mia | Tja, wat zal ik zeggen, GEWELDIG, ik heb er geen woorden… | 9 dec. '12 |
| Ine jaspers | weer een prachtig verhaal mooie fotos fijn dat je… | 9 dec. '12 |
| Karin R | Een aparte BBQ, maar weer een unieke foto, want eten… | 8 dec. '12 |
| Karin R | Stoer hoor!! | 8 dec. '12 |
| Frank Janssen | Echt cool, SCHITTEREND! Frank | 6 dec. '12 |
| Miryam | We kunnen er geen genoeg van krijgen!!! | 6 dec. '12 |
| Mia | Weer heb ik met erg veel plezier gelezen en foto's… | 6 dec. '12 |
| Claudia vn Opstal | Om dit te zien,ongelooflijk!!!!!!! Prachtige foto's… | 5 dec. '12 |
| Riny van kesteren | hallo Arnold en Marlene We genieten enorm van jullie… | 5 dec. '12 |
| Anne-Karlijn | WAT EEN BIKKEL!!! TROTS OP JE PAP! | 5 dec. '12 |
| Anne-Karlijn | Onvoorstelbaar.... dat ze zo dichtbij zijn! | 5 dec. '12 |
| Anne-Karlijn | wauw! | 5 dec. '12 |
| Riny van kesteren | hallo Arnold en Marlene,We genieten enorm van de reportage's,geschreven… | 5 dec. '12 |
| Rinette | Indrukwekkend mooi. | 5 dec. '12 |
| Mia | In mijn schoenen! Passen jullie reisverhalen en foto's… | 5 dec. '12 |
| Mia | Daar kan zwarte Piet niet tegen op. Geweldig. Liefs… | 5 dec. '12 |
| Ine | Hoi luitjes, wis en waarachtig de foto's zijn… | 5 dec. '12 |
| Ine jaspers | een woord Prachtig je kunt niet anders zeggen geniet… | 5 dec. '12 |
| Els | Geniet van de mooie foto's en jullie verslag.… | 5 dec. '12 |
| Pap hanssen | Geweldige ervaringen Prachtige foto's kan de… | 5 dec. '12 |
| Willy Mooy | Het gaat mij natuurlijk wel om al die mooie ijsfoto's. | 5 dec. '12 |
| Willy Mooy | Wat ongelooflijk mooi! Je voelt de zuiverheid van… | 5 dec. '12 |
| Claudia | Schitterend wat een reis en wat een ervaringen. Nog… | 4 dec. '12 |
| Frans en Hanni | Goede morgen Marleen en Arnold Het is toch geweldig… | 4 dec. '12 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »