Reacties

Reacties 101 - 150 van 502

Naam Reactie Datum
Karin R Wat een ultieme vakantiefoto, erg mooi! 15 mrt. '13
Hans Mertens schitterend.....andere woorden schieten tekort. 15 mrt. '13
Els van breemen En hoe is het daar in Afrika,ook weer veel gezien… 14 mrt. '13
Lia zijn erg benieuwd naar jullie verhalen uit Afrika… 12 mrt. '13
Corry van den boezem De communicatie vanuit Africa is toch iets anders.… 8 mrt. '13
Luus Hoi even een tijdje niet aan jullie gedacht vergeef… 5 mrt. '13
Mariëtte Boeren Wat hebben jullie een prachtige tijd gehad en er komt… 5 mrt. '13
Lia wat een ervaringen doen jullie op zeg, zijn benieuwd… 2 mrt. '13
Els He Arnold en Marleen, Het is altijd weer genieten… 1 mrt. '13
Miryam De laatste etape! Op naar Afrika!!! XXXX 26 feb. '13
Gerda Weer wat bij zitten lezen en genoten van de mooie… 23 feb. '13
Nicole Laatste etappe alweer! Wat gaat het toch snel... Benieuwd… 21 feb. '13
Nicole Geweldig! In ieder geval hebben jullie alle ledematen… 21 feb. '13
Nicole Ik had het toch al wel gelezen, dit... Geweldig! Angstig… 20 feb. '13
Nicole Ohhhh, ik loop hopeloos achter met lezen! Ik word… 20 feb. '13
Erica kijken naar surfers is één maar zelf doen is erg… 18 feb. '13
Ellie Bouwmans Het moet vooral Arnold toch wel goed hebben gedaan,… 17 feb. '13
Monica Hi there, All along just going strong. Wat een schat… 14 feb. '13
Karin R Gefeliciteerd met je nieuwe Valentijn ;) 14 feb. '13
Frans en Hanni Hoi Arnold en Marleen, Geweldig wat jullie allemaal… 14 feb. '13
Mia Hai Lieverds, weer een fijn verslag van jullie avontuur.Veel… 14 feb. '13
Mia Wel in de maat blijven Marlene! 14 feb. '13
Mia Dan kun je wel goed van je afkijken 14 feb. '13
Mia Groot gelijk, zou ik ook doen :-))) 14 feb. '13
Mia Ik heb Marlene gevonden hoor 14 feb. '13
Ine jaspers Afrika er ging iets mis in de eerdere mail ,daarom… 14 feb. '13
Ine jaspers nou jullie hebben weer genoten zo te lezen prachtige… 14 feb. '13
Riny van kesteren Hallo Marlene en Arnold ,leuk om weer wat van jullie… 14 feb. '13
Claudia vn Opstal Schitterende foto Marleen,helemaal genieten zo!Nou… 14 feb. '13
Lia Hoi Arnold en Marlene, bedankt voor de felicitatie,… 13 feb. '13
Ed en Wilma Hoi daar, We genieten nog steeds van de verhalen en… 10 feb. '13
Ine Ha, hele mooie foto's...mooie natuur. Wat een… 8 feb. '13
Ine Ha luitjes, hele mooie foto's.Prachtige natuur.… 8 feb. '13
Judith Marlene, wat een fantastische reis toch. Ik geniet… 8 feb. '13
Kees en Jolanda Och wat heerlijk lijkt me dat, geweldig genieten hoor.… 8 feb. '13
Corry van den boezem Hoi reizigers. Het is iedere keer weer een verrassing… 7 feb. '13
Frans en Hanni Hoi Arnold en Marleen We genieten ontzettend van de… 7 feb. '13
Ine jaspers mooi verhaal mooie fotos blij dat jullie zoomlens… 7 feb. '13
Ingrid Ben blij dat jullie wisten hoe de zoomlens werkt!… 7 feb. '13
Els bofferds.... 6 feb. '13
Miryam zo'n spa; het einde!! Mooi, mooi. liefs XX 6 feb. '13
Karin R Weer prachtige foto's, wel Hollandse plaatjes,… 6 feb. '13
Mia Deze ook. 6 feb. '13
Mia Mooi he! 6 feb. '13
Mia Dan moet je lieslaarzen aan hebben! 6 feb. '13
Mia Open en bloot? 6 feb. '13
Mia Zulke luchten hebben we hier ook! 6 feb. '13
Mia Ik wil die niet graag tegen komen! 6 feb. '13
Mia O, Marlene, wat lig jij daar lekker te genieten. Dikke… 6 feb. '13
Ellie Bouwmans Het blijft genieten van jullie verhalen. Alles wat… 6 feb. '13

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...