Reacties
Reacties 101 - 150 van 502
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Karin R | Wat een ultieme vakantiefoto, erg mooi! | 15 mrt. '13 |
| Hans Mertens | schitterend.....andere woorden schieten tekort. | 15 mrt. '13 |
| Els van breemen | En hoe is het daar in Afrika,ook weer veel gezien… | 14 mrt. '13 |
| Lia | zijn erg benieuwd naar jullie verhalen uit Afrika… | 12 mrt. '13 |
| Corry van den boezem | De communicatie vanuit Africa is toch iets anders.… | 8 mrt. '13 |
| Luus | Hoi even een tijdje niet aan jullie gedacht vergeef… | 5 mrt. '13 |
| Mariëtte Boeren | Wat hebben jullie een prachtige tijd gehad en er komt… | 5 mrt. '13 |
| Lia | wat een ervaringen doen jullie op zeg, zijn benieuwd… | 2 mrt. '13 |
| Els | He Arnold en Marleen, Het is altijd weer genieten… | 1 mrt. '13 |
| Miryam | De laatste etape! Op naar Afrika!!! XXXX | 26 feb. '13 |
| Gerda | Weer wat bij zitten lezen en genoten van de mooie… | 23 feb. '13 |
| Nicole | Laatste etappe alweer! Wat gaat het toch snel... Benieuwd… | 21 feb. '13 |
| Nicole | Geweldig! In ieder geval hebben jullie alle ledematen… | 21 feb. '13 |
| Nicole | Ik had het toch al wel gelezen, dit... Geweldig! Angstig… | 20 feb. '13 |
| Nicole | Ohhhh, ik loop hopeloos achter met lezen! Ik word… | 20 feb. '13 |
| Erica | kijken naar surfers is één maar zelf doen is erg… | 18 feb. '13 |
| Ellie Bouwmans | Het moet vooral Arnold toch wel goed hebben gedaan,… | 17 feb. '13 |
| Monica | Hi there, All along just going strong. Wat een schat… | 14 feb. '13 |
| Karin R | Gefeliciteerd met je nieuwe Valentijn ;) | 14 feb. '13 |
| Frans en Hanni | Hoi Arnold en Marleen, Geweldig wat jullie allemaal… | 14 feb. '13 |
| Mia | Hai Lieverds, weer een fijn verslag van jullie avontuur.Veel… | 14 feb. '13 |
| Mia | Wel in de maat blijven Marlene! | 14 feb. '13 |
| Mia | Dan kun je wel goed van je afkijken | 14 feb. '13 |
| Mia | Groot gelijk, zou ik ook doen :-))) | 14 feb. '13 |
| Mia | Ik heb Marlene gevonden hoor | 14 feb. '13 |
| Ine jaspers | Afrika er ging iets mis in de eerdere mail ,daarom… | 14 feb. '13 |
| Ine jaspers | nou jullie hebben weer genoten zo te lezen prachtige… | 14 feb. '13 |
| Riny van kesteren | Hallo Marlene en Arnold ,leuk om weer wat van jullie… | 14 feb. '13 |
| Claudia vn Opstal | Schitterende foto Marleen,helemaal genieten zo!Nou… | 14 feb. '13 |
| Lia | Hoi Arnold en Marlene, bedankt voor de felicitatie,… | 13 feb. '13 |
| Ed en Wilma | Hoi daar, We genieten nog steeds van de verhalen en… | 10 feb. '13 |
| Ine | Ha, hele mooie foto's...mooie natuur. Wat een… | 8 feb. '13 |
| Ine | Ha luitjes, hele mooie foto's.Prachtige natuur.… | 8 feb. '13 |
| Judith | Marlene, wat een fantastische reis toch. Ik geniet… | 8 feb. '13 |
| Kees en Jolanda | Och wat heerlijk lijkt me dat, geweldig genieten hoor.… | 8 feb. '13 |
| Corry van den boezem | Hoi reizigers. Het is iedere keer weer een verrassing… | 7 feb. '13 |
| Frans en Hanni | Hoi Arnold en Marleen We genieten ontzettend van de… | 7 feb. '13 |
| Ine jaspers | mooi verhaal mooie fotos blij dat jullie zoomlens… | 7 feb. '13 |
| Ingrid | Ben blij dat jullie wisten hoe de zoomlens werkt!… | 7 feb. '13 |
| Els | bofferds.... | 6 feb. '13 |
| Miryam | zo'n spa; het einde!! Mooi, mooi. liefs XX | 6 feb. '13 |
| Karin R | Weer prachtige foto's, wel Hollandse plaatjes,… | 6 feb. '13 |
| Mia | Deze ook. | 6 feb. '13 |
| Mia | Mooi he! | 6 feb. '13 |
| Mia | Dan moet je lieslaarzen aan hebben! | 6 feb. '13 |
| Mia | Open en bloot? | 6 feb. '13 |
| Mia | Zulke luchten hebben we hier ook! | 6 feb. '13 |
| Mia | Ik wil die niet graag tegen komen! | 6 feb. '13 |
| Mia | O, Marlene, wat lig jij daar lekker te genieten. Dikke… | 6 feb. '13 |
| Ellie Bouwmans | Het blijft genieten van jullie verhalen. Alles wat… | 6 feb. '13 |

- Lia: gaan we zeker doen en nog…
- Mia: Vanzelfsprekend ga ik alles…
- Corry van den boezem: Ik ga het zeker weer lezen.…
- Gerda: Ik heb vandaag het laatste…
- Els: He lieve luitjes, Welkom…
Alle reacties »